13.12.2015

Dolina Racławki i Szklarki

Wycieczka po dolinach Racławki i Szklarki i wierzchowinie pomiędzy nimi. Wąwóz ...zdjęcia

31.10.2015

Jesień w Dąbrowie

Ostatni dzień października na Brzózkach, nad Pogorią i zachód słońca 24.11.2015 ...zdjęcia

24.10.2015

Babia Góra z Głuchaczek

Pogoda jak wygrana w lotto. Zero wiatru. Ciepło w słońcu. Mróz w cieniu. Zero niedźwiedzi. 24 km, 1300 m przewyższenia. Niedźwiedź się jednak gdzieś kręcił, jak podało WP ...zdjęcia

3.10.2015

Szyndzielnia

W pierwsze weekend października pogoda zapowiadała się fenomenalnie, więc wyciągnąłem dzieci na spacer z Bielska przez Szyndzielnię do Szczyrku ...zdjęcia

26-27.09.2015

46 Rajd Zagłębiaka z metą w Istebnej

Jak co roku z całą rodziną w góry na Rajd Zagłębiaka. Tym razem trasa prowadziła z Jaworzynki do Czech z noclegiem w Girowej Chacie. Na mecie otrzymaliśmy puchar dla najliczniejszej grupy rodzinnej. ...zdjęcia

29.08.2015

Dolina Dłubni

Z kolegą Robertem wybraliśmy się do Doliny Dłubni. Miejsce w samochodzie było, więc wzięliśmy też Weronikę i Mikołaja. ...zdjęcia

31.07.2015

Tatry i Babia Góra z Górki Gołonoskiej

Udało mi się w końcu zobaczyć Tatry z Górki Gołonoskiej. Zdjęcia trochę powyciągane, trochę HDR-ów, ale myślę, że warto obejrzeć ...zdjęcia

14-16.08.2015

Z Ustronia do Wisły przez Salmopol i Baranią Górę

Ponieważ poprzedni weekend spędziłem ze starszym synem, w ten zabrałem Mikołaja na trzydniowy wypad w góry. Pierwszą noc spędziliśmy w prywatnym i urokliwym schronisku Telesforówka na Trzech Kopcach Wiślańskich. Drugi dzień przez Salmopol i Baranią do schroniska Na Przysłopie. Trzeci dzień przez Kubalonkę do Wisły i do domu ...zdjęcia

8-9.08.2015

Gorzów, Myslibórz

Upał, upał i upał. 12h w autobusie w jedną stronę, by odebrać syna z wakacyjnych warsztatów muzycznych. Miałem za to okazję podziwiać Gorzów Wielkopolski i urokliwe miasteczko Myślibórz. ...zdjęcia

1-5.07.2015

Teplicke i Adrspasske Skalne Mesto, Praha

Wakacyjny wyjazd z chłopakami do Czech. Wszyscy byli bardzo zadowoleni. Pogoda wyśmienita, choć jak na Pragę trochę za gorąco ...zdjęcia

6.06.2015

Z Olkusza przez Klucze do Błędowa

Trzeba było wyciągnąć dzieci z domu w długi weekend. Mieliśmy zajechcać do Klucz i przejść pustynią do Błędowa. Niestety nie było jak się do tych Klucz dostać, więc musieliśmy wydłużyć spacer. ...zdjęcia

4.06.2015

Na piechotę naokoło Pogorii IV

26 km naokoło Pogorii IV. Całkiem sympatycznie. ...zdjęcia

30.05.2015

Z Korwinowa do Olsztyna

Postanowiłem zrobić sobie małą wycieczkę z Korwinowa w Sokole Góry, a potem do Olsztyna ...zdjęcia

9.05.2015

Czantoria przez Małą Czantorię

1.05.2015

Biskupia Kopa i Zlate Hory

Z pewnymi obawami i po długim wachaniu podjąłem decyzję o wyjeździe w Góry Opawskie. Pogoda nie nastrajała. ...wiecej

19.04.2015

Bezszlakowe szwędanie po Smoleniu i okolicach

Pogoda nie rozpieszczała. Poranne słońce zaszło za szarymi chmurami ...wiecej

14.02.2015

Zimowa wycieczka na Babią Górę

Piękna wycieczka na Babią Górę. Pogoda wydawałoby się piękna, ale wiatr na górze przekraczał 100 km/h ...wiecej